Vreme rece in tinute HOT

Standard

Am asteptat-o atat de mult, si a plecat atat de repede… daaa, chiar ea, vara!

Si toamna ne bate la usa (sifonierului) probabil punandu-si aceeasi intrebare ca si noi: cu ce ne vom mai imbraca acum???

Urmarind trendurile propuse de marca ZARA pentru toamna 2012, am facut o scurta selectie si am concluzionat. Vom avea nevoie de urmatoarele:

SACOUL:

Fie ca optati pentru o tinuta office, creativa sau smart casual, in aceasta toamna sacoul trebuie sa fie nelipsit din orice sifonier.

VESTA DE BLANA:

Cu siguranta inca le mai aveti pe undeva din anii precedenti, asa ca… jos cu naftalina de pe ele si concepeti cateva outfit-uri in care sa va simtiti la fel de confortabil ca intr-o „second skin”😉

GEACA DE PIELE:

Clasica, model biker sau oricare alt tip de design, geaca de piele ramane „must-ul” sezonului rece an de an. Cu blugi, pantaloni sau rochite, aceasta nu doar ne apara de frig, dar ne si transfoarma look-ul intr-unul modern si de bun gust.

8 responses »

    • Buna Nusica, ma bucur sa „te vad” din nou interesata de ceea ce se scrie pe blog, si am sa fac tot posibilul sa gasesc si niste imagini asa cum iti doresti tu, pentru doamne mai corpolente. In principiu tu iti doresti sa vezi asta in imagini, dar ca si ghid pentru ceea ce trebuie sa imbraci, citeste te rog articolul pe care l-am scris in acest sens si care poarta numele de: Moda in raport cu forma corpului feminin, partea a 4-a. Din pacate fotografiile infatisand femei corpolente imbracate in conformitate cu forma corpului sunt extrem de greu de gasit, dar am sa fac tot ce pot. O zi buna!

  1. Multumesc mult,Nicoleta,voi citi desigur articolul,dar,ma gandeam,daca vedeam niste poze ,erau si niste idei despre un model ,croiala,culoare,sigur ca cel mai bine ar fi sa slabesc,sa pot purta aceste minunate toalete,eh,sunt tot timpul la dieta,deci eu ma stradui,zic eu.Multumesc inca odata si o zi minunata

    • In articolul de care vorbesc apar poze cu modele de haine care sunt 100% pretabile unei doamne ca tine. Doar ca sunt croite in dimensiuni mai mici si puse pe domnisoare mai suple, atat… In rest, mare grija la lenjeria pe care o alegi… exista lenjerie de corp special conceputa pentru a redistribui kilogramele in plus in zone „cheie” ale corpului. Apoi alege tinute specifice formei corpului, parul curat mereu, machiaj obligatoriu, fie el si subtil si… Gata!!! Ce se aude cu nunta despre care vorbeai mai de mult? A fost sau urmeaza? Numai bine si un week-end minunat!🙂

  2. Multumesc,Nicoleta,iti voi urma sfaturile,nunta…inca nu .dar,ma pregatesc pentru cand va fi.Mi-a placut si articolul cu „amintiri prafuite„si am scos niste dantele crosetate de mama si le-am aplicat pe niste bluze dragi mie,acum,le port cu mare grija si placere si datorita lor,bluzelor,dar mai ales dantelelor facute de manutele dragei mele mame.Plang,ca mama nu mai este si cum putea ea,sarmana sa mearga si la serviciu,sa tina si casa,copil,barbat si a mai si crosetat atatea,era,cred,pentru ea o relaxare,dar,eu ,acum nu ma indur nici sa le arunc,ca-s facute de mainile ei,nici nu se mai poarta,dantele prin casa,coltulete la sifoniere,imi amintesc ca imi crosetase si un spalator de vase,atat de frumos,ca bineinteles nu am spalat vase cu el.O seara buna

    • Ma bucur tare mult ca ai facut acest lucru, un macrame veritabil, crosetat manual este un lucru rar si unic in zilele noastre, dar pentru toate celelalte… nu credeam ca voi putea intrista pe cineva…:( Totodata sunt sigura ca mama ta zambeste de acolo de unde este atunci cand imbraci acele bluzite…te pup Nusica, ai grija de tine…:)

  3. BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG LIKE…de acord cu Nusica … pune si pentru noi femeile cu forme poze😛 sa ne simtim si noi bine si importante ca deh …. suntem si noi si prin lumea asta nu doar femeile subtiri si trase prin inel sunt pe lumea asta😉

Lasă un răspuns

